Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá 10:00-18:00
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
18.03.2021
Možnosti platby
Rozšířili jsme síť partnerských platebních společností a nově můžete kromě stávajících možnosti platby Dobírkou, Převodem na účet, PayPal nebo Platb... číst celé
01.02.2021
Možnosti Dopravy
Rozšířili jsme síť partnerských doprávních společností a nově si balíček s tonery můžete nechat zaslat kromě Českou poštou, PPL a Zásilkovnou také s... číst celé
14.09.2020
Nově u nás najdete kompatibilní zásobníky Epson s veverkou :-)
  Zařadili jsme do naší nabídky originální i neoriginální zásobníky Epson T3781-86 a T3891-96 s originálním OEM obrázkem: Veverkou.  číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Další užitečné informace
  3. Možné problémy s tiskem
  4. Resetování tiskáren Canon MP series a jejich chybová hlášení

Resetování tiskáren Canon MP series a jejich chybová hlášení

Resetování tiskáren Vám může pomoci vyřešit problém například po zaseknutí papíru, výměny nové kompatibilní cartridge, problém s plnou odpadní nádobkou a podobně.

!Pamatujte, že resetováním tiskárny ztrácíte záruku!


Níže popisujeme postup pro 3 nejčastější a nejefektivnější způsoby resetování tiskáren Canon.

 

Postup resetování tiskáren Canon MP series

První varianta

  1. zapněte tiskárnu
  2. stiskněte a držte tlačítko "RESET" na tiskárně
  3. při stisknutí tlačítka "RESET" stiskněte a podržte tlačítko "COLOR START", počkejte 5 sekund a poté uvolnětě tlačítko "COLOR START" a následně uvolněte tlačítko "RESET".
  4. vyčkejte, tiskárna se začne sama konfigurovat, což by mělo trvat přibližně 20 vteřin.
  5. až bude na display tiskárny číslo "1", stiskněte a podržte tlačítko "TOOL" (nástroje) a na displeji tiskárny se objeví písmeno "A" a následně při stálem držení tlačítka "TOOL" stiskněte a držte tlačítko "RESET".
  6. Držte tlačítka a počkejte, dokud nepřestanou blikat kontrolky na tiskárně a poté uvolněte tlačítko "TOOL" a následně také tlačítko "RESET".

Druhá varianta

  1. Vypněte tiskárnu tlačítkem "Power/Napájení".
  2. Stiskněte a držte zároveň tlačítka "Power/Napájení" a "Stop/Reset (biká oranžově)".
  3. Pusťte tlačítko"Stop/Reset", "Power/Napájení" nadále držte a přitom 2x za sebou stikněte "Stop/Reset" a poté tlačítka pusťte.
  4. Počkejte cca 20-30 vteřin dokud se na displeji neukáže "0 "a poté zmáčkněte 4x za sebou "Stop/Reset".
  5. Následně stikněte dvakrát rychle za sebou tlačítko "Power/Napájení" a poté tiskárnu tlačítkem "Power/Napájení" vypněte, čímž dojde k resetování tiskárny.

Třetí varianta

      1. Opojte kabely USB i Napětí z tiskárny.
      2. Otevřete kryt cartridge/náplní (pouze poklop - cartridge musí být vyměněny dříve).
      3. S otevřeným krytem stiskněte tlačítko "Power/Napájení" a držet stisknuté.
      4. Připojte zpět oba odpojené kabely a stále ještě držíte tlačítko "Power/Napájení".
      5. Zavřete kryt cartridge/náplní a pusťte tlačítko "Power/Napájení".
      6. Nyní je tiskárna vyresetována a cartridge/náplň i Windows by již neměl vyhazovat hlášku o tom, že došla cartridge.

Chybová hlášení tiskáren Canon MP series

Tiskárny mají v drtivé většině kódy pro různe chyby s tiskárnou, které najdete v uživatelské příručce dodávané spolu s tiskárnou při koupi. Zde najdete odkaz pro chybová hlášení tiskáren Canon.

www.canon.cz/support/consumer_products/product_ranges/printers/pixma/error_codes/

Na příslušném odkazu postupujte dle instrukcí a snadno se tak dozvíte problém Vaši tiskárny a v lepším případě i možnosti jeho řešení.

Seznam chybových hlášek tiskáren Canon MP series

P02 = chyba Cartridge
P03 = chyba posunu řádku
P05 = chyba senzoru ASF
P06 = chyba vnitřní teploty
P07 = nádobka na odpadní inkoust je plná - postupujte podle návodu na resetování tiskárny možnost B
P08 = teplota tiskové hlavy vykazuje chybu
P09 = chyba paměti EEPROM - je potřeba vyměnit základní desku tiskárny
P15 = chyba napájení USB
P20 = ostatní chyba hadware
P22 = chyba scaneru
E13 nebo E16 = došel inkoust. Stiskněte tlačítko Stop/Reset po dobu 5 - 8 sekund, dokud LED display nezobrazí 1.
E04, E05, E14 nebo E15: kazeta pravděpodobně není nainstalována správně.- Opakujte vložení inkoustové kazety, popřípadě očistěne měděné kontakty mokrým hadříkem a otřete do sucha nebo školní gumou.
E2-2 = chybí papír (ASF)
E3-3 = uvízl papír
E4 = došel inkoust
E5-5 = inkoustové kazety nejsou nainstalovány nebo jsou nainstalovány nepodporované kazety, případne kazety nejsou nainstalovány správně.- Opakujte vložení inkoustové kazety, popřípadě očistěne měděné kontakty mokrým hadříkem a otřete do sucha nebo školní gumou.
E8 = Nádobka na odpadní inkoust je plná
E9 = Připojený digitální fotoaparát/videokamera nepodporuje přímý tisk z fotoaparátu
E14 = jsou vloženy inkoustové kazety, které nejsou pro tuto tiskárnu určeny
E15 = Inkoustová kazeta není nainstalována E16 - nebyla rozpoznána hladina inkoustu
E16-E19 = Nepodařilo se naskenovat list pro zarovnání hlavy
E22 = chyba vozíku inkoustové hlavy
E23 = problém s podáváním papíru
E24 = Vyčistit chyba zařízení
E25 = ASF (posuv) chyba čidla
E26 = chyba vnitřní teploty
E27 = Odpadní nádobka na použitý inkoust je plná, nebo deska odpadní nádoby na použitý inkoust plná
E28 = chyba teploty inkoustové kazety
E29 = chyba paměti EEPROM
E33 = chyba podávání papíru
E35 = chyba USB
E37 17 = chyba ovladače
E40 20 = Ostatní chyba hardware
E42 22 = Chyba skeneru

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Copyright © 2020-2021 Drtoner
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz