Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá 09:00-19:00
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
14.09.2020
Nově u nás najdete kompatibilní zásobníky Epson s veverkou :-)
Zařadili jsme do naší nabídky originální i neoriginální zásobníky Epson T3781-86 a T3891-96 s originálním OEM obrázkem: Veverkou.  číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. 

Nejprodávanější
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
Jak nakupovat

Vyhledávání zboží

Pro správný výběr kompatibilního toneru nebo inkoustové náplně do Vaší tiskárny je nejjednodušší a nejpřesnější znát její modelové označení, které naleznete vždy na náplni nebo v návodu k tiskárně (například Hp 301 - CH561E, Hp 652 - F6V25A, Canon PG-545, Canon CLI-8, Epson T0711, Epson T1632). V takovém případě stačí modelové označení zadat do vyhledávače, který Vám nalezne přesný typ cartridge.

Vyhledávání přes vyhledávač pomocí čísla cartridge - Jednoduše na úvodní stránce ve vyhledavači zadejte číslo cartridge (Hp 301, Hp 28, PG-40, T6641) a formulář vybere nejvhodnější odpovědi.

Třetí varianta je vyhledání náplně podle značky a typu tiskárny, který bývá uveden většinou na přední nebo horní části tiskárny (Hp DeskJet 1050A, Hp DeskJet Ink Advantage 3835, Hp Color LaserJet Pro M176n). Zadejte celý název tiskárny do vyhledávače a web vám nabídne všechny možnosti cartridgi/tonerů pro Vaší tiskárnu.

Čtvrtou variantou je Vyhledávání v menu - Vyhledávat můžete také v menu, postupně dle výrobce tiskáren, technologie tisku (laserový či inkoustový) a zda máte černobílou nebo barevnou tiskárnu. Produkty jsou nadále pro lepší orientaci rozděleny podle čísel a tak například tonery jsou následně ještě rozděleny podle počátečních písmen - například: C, CB, CC, CE, CF, Q atd

Nákup zboží a skladové možnosti

Pokud jste již našli Vámi hledaný produkt a chcete jej koupit, klikněte na odkaz vložit do košíku, kde vámi vybrané zboží zůstane i v případě návratu na úvodní či jinou stránku. V případě, že jste již výběr dokončili, překontrolujte si v Nákupním košíku druh zboží, počet kusů a cenu a přejděte k výběru dopravy a platby.

U každého produktu je uvedený současný počet kusů na skladě a může nastat několik možností. Vaše zboží je skladem a připraveno ihned k odeslání poznáte tak že je u něj zeleně napsaný počet kusů skladem: "skladem 5 ks". U méně obvyklého zboží můžete narazit na položku "do 3 dnů 1 ks" znamená to že Vaší cartridg doručíme na sklad do 3 dnů v 1 kuse, v případě objednání více kusů danného typu tak může doručení trvat delší dobu. Poslední možností je pak položka "na dotaz" a to u velmi atipického zboží kde nás prosím kontaktujte (nejlépe přes email) a my Vám zdělíme skladové možnosti.

Doprava

Jako dopravu si můžete vybrat ze široké sítě odběrných míst společnosti Zásilkovna, doručení Českou poštou, PPL nebo DPD, přičemž cena služby se vám vždy zobrazuje s možností dopravy.

Doprava PPL při platbě předem 100 Kč, zaslání na dobírku 125 Kč - Výhodou je garance doručení do 24 hodin a však musíte být k zastižení řidičem na adrese dodání!

Doprava DPD při platbě předem 100 Kč, zaslání na dobírku 125 Kč - Výhodou je garance doručení do 24 hodin a však musíte být k zastižení řidičem na adrese dodání!

Doprava Zásilkovnou při platbě předem 80 Kč, zaslání na dobírku 100 Kč - Nejnižší cena, na většině odběrných míst možnost platit kartou, až 10-ti denní úložní doba a při zvolení tohoto dopravce 1% sleva na celkovou objednávku.

Doprava Českou poštou při platbě předem 100 Kč, zaslání na dobírku 125 Kč - Výhodou je, že pokud vás při rozvozu řidič nezastihne doma, máte možnost si zásilku nechat k vyzvednutí na nejbližší poště. Při zvolení tohoto dopravce na vás ještě čeká 1% sleva na celkovou objednávku.

Při objednávce nad 1500 Kč je poštovné zdarma.

Následně přejdete ke kroku adresy dodání kde je potřeba vyplnit údaje pro úspěšné zaslání objednávky a nezapomeňte na email na něž vám přijde potvrzení o uskutečněné platbě a v případě platby předem platební údaje.

Platba

Objednávku je možné platit několika způsoby a to sice:

  1. Dobírka - platíte vždy při převzetí objednávky od doručovatele, kdy platbu dle možnosti doručovatele můžete provést hotovostně nebo kartou. Platba dobírkou je zpoplatněna 25Kč.
  2. Platba předem - předem bankovním převodem, dle instrukcí v e-mailu jenž potvrzuje vaší objednávku. Zboží je expandováno až po přijetí prostředku na náš účet.
  3. Online platba kartou - zaplatíte platební kartou nebo rychlým převodem přímo z vašeho účtu prostřednictvím platební brány ThePay nebo PayPal.
Dokončení objednávky - Před dokončením objednávky je zobrazena cenové rekapitulace s konečnou cenou a máte také možnost připojit poznámku - například upřesnění času dodání nebo v případě akce tip vybraného dárku a podobně. Nákup dokončíte stisknutím tlačítka Dokončit objednávku čímž se objednávka stává závaznou a zároveň tak souhlasíte s Všeobecnými obchodními podmínkami. Po tomto kroku, obdržíte e-mail s rekapitulací a potvrzení nákupu. V případě, že by Vám potvrzení do 60 minut nepřišlo, může to znamenat že objednávka nebyla úspěšně přijata a v takovém případě nás prosím kontaktujte.
 
Daňový doklad – faktura bude přibalena k vámi objednanému zboží.
 
Doručení
 
Při doručení zásilky si zboží ihned zkontrolujte, zda není poškozené přepravou. Pokud bude zboží poškozené, sepište na místě s přepravní společnosti (řidičem!!!) protokol o poškození zásilky. Pokud nesepíšete protokol o poškození zásilky, nebudeme reagovat na pozdější reklamaci, že zboží bylo poškozené přepravou.
Uvedené ceny dopravy platí v rámci České Republiky.
 
Věrnostní program
Na našem webu najdete také možnost registrace, která kromě standardních výhod, jako je přehled objednávek v sobě ukrývá věrnostní program. Tento věrnostní program spustíte vždy, když přesáhnete roční obrat, a to slevu 5% na zboží při ročním součtu objednávek, který přesáhne 5000Kč nebo 10% pro součet hodnoty objednávek nad 10000Kč. Při následující návštěvě našeho webu již uvidíte zvýhodněné ceny produktu.
 
Výměna zboží
Zboží zakoupené v našem e-shopu lze při splnění podmínek níže do 14-ti dnů vyměnit bez udání důvodů za jiné zboží. Tato situace může nastat například při špatně zakoupená cartridgi pro Vaši tiskárnu. V takovém případě nás kontaktujte nejlépe na chatu nebo emailem a zboží zašlete na adresu Michal Kocián, Písečná 454/7, Praha 8, 182 00. V případě výměny zboží, poštovné hradí zákazník. V případně doplatku při výměně původního zboží za nové s vyšší cenou zasíláme zboží na dobírku a v případě přeplatku vracíme přeplatek na Váš účet.
 
Podmínky pro výměnu zboží:
1. zboží musí být vráceno v původním obalu.
2. nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje).
3. zboží musí být kompletní, jak Vám bylo od nás dodáno.
4. nesmí chybět kopie dokladu o koupi, případně ostatní doklady, které byly se zbožím dodány.
Více informací v sekci obchodní podmínky
 
Vrácení zboží
 
Pokud Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje zboží zakoupené v našem e-shopu, máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti kalendářních dnů bez udání důvodů, jenž vám zajišťuje právo na odstoupení od smlouvy vyplývájící ze zákona č. 367/2000 Sb.
K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám Vaši identifikaci i vraceného produktu (faktura). Částka za vrácené zboží Vám bude zaslána zpět převodem na Váš účet nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy.
 
Reklamace - stručný návod
 
V případě skutečné vady kompatibilního toneru, cartridge či zásobníků řešíme reklamaci okamžitou výměnou a zasíláme nový kus.
 
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Drtoner pošle nebo jiným způsobem doručí zboží spolu s kopií dokladu o koupi (fakturou) a uvedeným popisem (nejlépe v případě závady - kontrolní výtisk - pokud je to možné) závady na adresu korenspondenční adresu firmy: Michal Kocián, Písečná 454/7, Praha 8, 18200
 
Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
 
Zákazník je povinen předložit reklamované zboží v odpovídajícím stavu a nepoškozené.
Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady). Pro popis vady výrobku doporučujeme využít Reklamační formulář, ke stažení zde.
 
O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými maily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána.
Více obchodní podmínky
 
 
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Copyright © 2020-2021 Drtoner
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz